Wednesday, November 26, 2008

Ali Rustam lebih sayangkan babi dari rakyat Melaka.

Ali Rustam tak nampak ke rakyat marah tuu.. Ke sibuk dengan Shah Rukh Khan..

manjanik | Berita Harian mengkhabarkan; Kerajaan negeri tidak bercadang menghalang penduduk di sekitar Kuala Sungai Baru, dekat sini, mengadakan demonstrasi setiap hujung minggu sebagai bantahan terhadap tindakan pihak tertentu membuang sisa bangkai babi di kawasan mereka seperti berlaku hujung minggu lalu.

Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam, berkata penduduk di kawasan terbabit boleh membuat bantahan dan menyerahkan memorandum kepadanya, tetapi pada masa sama, mereka wajar membantu polis menangkap pesalah sebenar untuk dihadapkan ke muka pengadilan.

Kenyataan seperti ini adalah kenyataan lepas tangan. Seolah-olah tidak ada apa yang akan diambil tindakan oleh Ali Rustam terhadap bantahan rakyat. Bagi beliau isu kepala babi lebih besar dari isu rakyat tidak mahu babi di situ.

“Terpulanglah kepada penduduk, tetapi jangan hanya marahkan Ketua Menteri, kerajaan negeri, parti dan kerajaan Barisan Nasional, sedangkan penjenayah sebenar yang melakukan kerja terkutuk itu dibiarkan terlepas,” katanya selepas melawat Pusat Zakat Majlis Agama Islam Melaka, di Peringgit, dekat sini, kelmarin..... more.
Pekida ngan Pewaris kena bukak cawangan kat Melaka ni ... .wakakakakak

Sumber - No2umno

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP